Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8622
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Душечкіна, Наталія Юріївна | - |
dc.date.accessioned | 2018-03-27T10:41:33Z | - |
dc.date.available | 2018-03-27T10:41:33Z | - |
dc.date.issued | 2018-02-16 | - |
dc.identifier.citation | Душечкіна Н. Ю. Професійна компетентність майбутнього фахівця в аспекті сучасного освітнього середовища / Н. Ю. Душечкіна // Модернізація освітнього середовища: проблеми та перспективи: матеріали третьої Міжн. наук.-практ. конф., м. Умань, 16-17 лютого 2018 року // FOLIA COMENIANA: Вісник Польсько-української науково-дослідницької лабораторії психодидактики імені Я. А. Коменського / гол. ред. Осадченко І. І. – Умань : ВПЦ «Візаві»., 2018. – С. 98-101. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8622 | - |
dc.description.abstract | У статті розкрито поняття " компетентного підходу" як орієнтиру модернізації педагогічної освіти. Висвітлено основні складові діяльності сучасного вчителя та компетентного фахівця. Проаналізовано проблему сучасного освітнього процесу. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Умань: ВПЦ "Візаві" | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 37(477) (06); | - |
dc.relation.ispartofseries | М 74; | - |
dc.subject | модернізація | uk |
dc.subject | природничо-наукова освіта | uk |
dc.subject | професіна компетентність учителя | uk |
dc.subject | компетентний фахівець | uk |
dc.title | Професійна компетентність майбутнього фахівця в аспекті сучасного освітнього середовища | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Природничо-географічний факультет |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Професійна компетентність майбутнього фахівця в аспекті сучасного освітнього середовища.pdf | 6,25 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.