Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8673
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПідлипняк, Ірина Юріївна-
dc.date.accessioned2018-05-05T09:04:32Z-
dc.date.available2018-05-05T09:04:32Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8673-
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемі гіперактивного розладу з дефіцитом уваги у дітей дошкільного віку. Висвітлюються основні результати сучасних наукових досліджень, дається теоретичний аналіз ступеня розробленості проблеми у психолого-педагогічній літературі. З’ясовано причини та фактори, що призводять до гіперактивного розладу з дефіцитом уваги та ефективні засоби психологічного супроводу, профілактичних, корекційних заходів та інших напрямів психологічної допомоги гіперактивним дітям.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectгіперактивний розладuk
dc.subjectімпульсивністьuk
dc.subjectдефіцит увагиuk
dc.subjectпсихологічний супровідuk
dc.subjectпсихокорекційна роботаuk
dc.titleОсобливості психокорекційної роботи з гіперактивними дітьмиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
OSOBLYVOSTI_PSYKhOKOREKTsIINOI_ROBOTY_Z_HIPERAKTYVNYMY_DITMY.pdf1,08 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.