Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8673
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Підлипняк, Ірина Юріївна | - |
dc.date.accessioned | 2018-05-05T09:04:32Z | - |
dc.date.available | 2018-05-05T09:04:32Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8673 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена проблемі гіперактивного розладу з дефіцитом уваги у дітей дошкільного віку. Висвітлюються основні результати сучасних наукових досліджень, дається теоретичний аналіз ступеня розробленості проблеми у психолого-педагогічній літературі. З’ясовано причини та фактори, що призводять до гіперактивного розладу з дефіцитом уваги та ефективні засоби психологічного супроводу, профілактичних, корекційних заходів та інших напрямів психологічної допомоги гіперактивним дітям. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | гіперактивний розлад | uk |
dc.subject | імпульсивність | uk |
dc.subject | дефіцит уваги | uk |
dc.subject | психологічний супровід | uk |
dc.subject | психокорекційна робота | uk |
dc.title | Особливості психокорекційної роботи з гіперактивними дітьми | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
OSOBLYVOSTI_PSYKhOKOREKTsIINOI_ROBOTY_Z_HIPERAKTYVNYMY_DITMY.pdf | 1,08 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.