Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8694
Назва: Концептуальна модель змішаного навчання у процесі практично-технічної підготовки майбутніх учителів інформатики
Автори: Ткачук, Галина Володимирівна
Ключові слова: змішане навчання
модель
Дата публікації: 20-кві-2018
Видавництво: О. О. Євенок
Бібліографічний опис: Ткачук Г.В. Концептуальна модель змішаного навчання у процесі практично-технічної підготовки майбутніх учителів інформатики. Інформаційно-комп'ютерні технології 2018 : тези доповідей IX Міжнародної науково-технічної конференції, м.Житомир, 20-21 квітня 2018 р. Житомир, 2018. С.273-274.
Серія/номер: УДК;378:004-051
Короткий огляд (реферат): Елементи електронного, дистанційного та мобільного навчання успішно впроваджуються в навчальний процес закладів вищої освіти і відповідають сучасним освітнім парадигмам, орієнтовані на розвиток компетентностей особистості, її самореалізацію, формування навичок самостійної діяльності та самонавчання протягом життя. Поєднання переваг згаданих технологій навчання визначило нову модель навчання – змішане навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8694
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tkachuk_tezy.pdf360,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.