Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8697
Назва: ТРЕЙД-МАРКЕТИНГ ЯК СПОСІБ СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ
Автори: Гарматюк, Олена Валентинівна
Ключові слова: Трейд-маркетинг
торгівельний маркетинг
збут
дистриб’ютори
direct marketing
Дата публікації: 2018
Видавництво: Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, 2018
Бібліографічний опис: Гарматюк О. В., Трейд-маркетинг як спосіб стимулювання збуту / О. В. Гарматюк // Економіка України в умовах євроінтеграції: виклики та перспективи розвитку : матер. І Всеукраїнської наук.- практ. конф., 19 квітня 2018 р., м. Умань / за ред. д. е. н., проф. О. Г. Чирви. – Умань : ВПЦ «Візаві», 2018. – С. 75-78
Короткий огляд (реферат): Торгівля давно відігравала центральну роль в економіці, її сьогодні можна вважати незамінною. Багато промислових компаній у сфері споживчих товарів, можливо, навіть більшість з них, більше не є виробниками, в основному вони стають дилерами. Ось чому важливо працювати з дистриб’юторами, особливо корпоративними мережами у сфері торгівлі, дистрибуції та послуг.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8697
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
гарматюк тези.pdf4,56 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.