Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8706
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКравченко, Оксана Олексіївна-
dc.date.accessioned2018-05-29T07:18:06Z-
dc.date.available2018-05-29T07:18:06Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationУ статті здійснено ґендерну експертизу навчальних посібників з історії соціальної роботи як освітнього компонента у процесі підготовки майбутніх соціальних працівників, що дозволило виявити типові дискримінаційні практики – кількісну диспропорцію представленості осіб обох статей, представлення осіб різних статей лише в стереотипних ґендерних ролях, відсутність фактів використання ґендерночутливої мови. Як позитивне слід відзначити, що починаючи з ХІХ ст. висвітлюється роль жіночого руху у напрямі захисту прав та підтримки знедолених, зокрема жінок та дітей, а також роль жінки у інституалізації професійної підготовки соціальних працівників.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8706-
dc.description.abstractКурс України на євроінтеграцію ставить нові виклики перед освітнім процесом. Учні / студенти мають навчатися антидискримінаційним практикам не лише в закладах освіти, а й безпосередньо на кожному рівні суспільного життя відчувати повагу, мати рівні права та можливості незалежно від статі. Передбачається забезпеченість учасників освітньо-виховного процесу навчальною літературою, що не містить традиційних ґендерних стереотипів. Наявність останніх у підручниках, посібниках, інших навчальних матеріалах ЮНЕСКО характеризує як приховану дискримінацію. Тому ґендерна експертиза підручників / посібників є нагальною потребою сьогодення, адже вони впливають на формування в учнівської та студентської молоді світоглядних орієнтирів та цінностей. Ґендерна експертиза навчальної літератури є складовою стратегії впровадження ґендерної рівності.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;364-
dc.subjectсоціальна освітаuk
dc.subjectґендерuk
dc.subjectісторія соціальної роботиuk
dc.subjectсоціальний працівникuk
dc.titleҐЕНДЕРНА ЕКСПЕРТИЗА НАВЧАЛЬНОЇ ЛІТЕРАТУРИ З ІСТОРІЇ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кравченко_О.О._стаття-12.03.pdf333,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.