Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8718
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бегас, Людмила Дмитрівна | - |
dc.date.accessioned | 2018-05-31T08:24:37Z | - |
dc.date.available | 2018-05-31T08:24:37Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Бегас Л. Д. Використання логопедичної ляльки під час ігрових занять з дітьми із розладами мовлення [Текст] / Л. Бегас // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді: зб. наук. Праць – Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». – Вип. 21. – Кн. 3. Том І (75). – К.: – Гнозис, 2017– С.248 | uk |
dc.identifier.issn | 2308-3778 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8718 | - |
dc.description.abstract | У даній статті розглядається проблема використання логопедичної ляльки на ігрових заняттях, що є запорукою тісної співпраці між дитиною та логопедом. В логопедії використовують чисельні способи формування та корекції розвитку мовленнєвої функції у дітей із розладами, але метод логопедичної ляльки дає можливість отримання найвищого ефекту. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | ГНОЗІС | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК;378-044.247(477:4) | - |
dc.subject | Логопедична лялька | uk |
dc.subject | Порушення мови | uk |
dc.subject | Фонетико-фонематичний бік мовлення | uk |
dc.subject | Звуковимова | uk |
dc.title | Використання логопедичної ляльки під час ігрових занять з дітьми із розладами мовлення | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Бегас Використання логопедич ляльки під час занять.pdf | 355,06 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.