Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8718
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБегас, Людмила Дмитрівна-
dc.date.accessioned2018-05-31T08:24:37Z-
dc.date.available2018-05-31T08:24:37Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationБегас Л. Д. Використання логопедичної ляльки під час ігрових занять з дітьми із розладами мовлення [Текст] / Л. Бегас // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді: зб. наук. Праць – Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». – Вип. 21. – Кн. 3. Том І (75). – К.: – Гнозис, 2017– С.248uk
dc.identifier.issn2308-3778-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8718-
dc.description.abstractУ даній статті розглядається проблема використання логопедичної ляльки на ігрових заняттях, що є запорукою тісної співпраці між дитиною та логопедом. В логопедії використовують чисельні способи формування та корекції розвитку мовленнєвої функції у дітей із розладами, але метод логопедичної ляльки дає можливість отримання найвищого ефекту.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherГНОЗІСuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;378-044.247(477:4)-
dc.subjectЛогопедична лялькаuk
dc.subjectПорушення мовиuk
dc.subjectФонетико-фонематичний бік мовленняuk
dc.subjectЗвуковимоваuk
dc.titleВикористання логопедичної ляльки під час ігрових занять з дітьми із розладами мовленняuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бегас Використання логопедич ляльки під час занять.pdf355,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.