Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/873
Назва: ПРІОРИТЕТИ ПІДГОТОВКИ ПЕДАГОГІВ ДО СОЦІАЛІЗАЦІЇ ШКОЛЯРІВ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ
Автори: Демченко, Ірина Іванівна
Ключові слова: підготовка педагога, інклюзивна освіта, соціалізація школярів, структура готовності вчителя до інклюзії
Дата публікації: 24-жов-2011
Видавництво: Вісник Черкаського універистету. Серія: Педагогічні науки. - Черкаси: Вид. від. Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. - Вип. 206. - С. 37-40.
Серія/номер: УДК 37.015.3:159.98;
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито нагальні проблеми й завдання щодо підготовки педагогів до соціалізації школярів в умовах інклюзивної освіти, намічено шляхи їх розв’язання, а також запропоновано структуру готовності вчителя до виконання цієї професійної функції.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/873
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
PRIORITET_INKLUS.staty.pdf197,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.