Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8748
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЦиганок, Оксана Олександрівна-
dc.date.accessioned2018-06-18T09:35:21Z-
dc.date.available2018-06-18T09:35:21Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЦиганок О. О. Методична підготовка студентів-філологів до українознавчої роботи в школі в контексті неперервної освіти. Неперервна педагогічна освіта в Україні: стан, проблеми, перспективи : матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, м. Умань, 27 квітня 2018 року / гол. ред. Муковіз О. П. – Умань : ВПЦ «Візаві», 2018. – 82 с. С. 70 – 72.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/8748-
dc.description.abstractПроаналізовано значення методичної науки, встановлено місце та роль українознавства в системі навчальних дисциплін, що вивчаються у школі, принципів, методів, засобів та організаційних форм навчання. На основі багаторічної дослідницької практики, досвіду наукових та історіософських шкіл було визначено як найважливіші правила українознавчого дослідження наступні принципи: історизму, системності, об’єктивності, всебічності, наступності (спадкоємності), світоглядності, антропологізму, спростування хибних тверджень попередників та ін.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВПЦ «Візаві»uk
dc.subjectМетодична підготовкаuk
dc.subjectвчитель-філологuk
dc.subjectукраїнознавча роботаuk
dc.titleМетодична підготовка студентів-філологів до українознавчої роботи в школі в контексті неперервної освіти.uk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Циганок_тези.pdf151,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.