Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8784
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОсадченко, Тетяна Михайлівна-
dc.date.accessioned2018-06-22T08:13:01Z-
dc.date.available2018-06-22T08:13:01Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationInternational scientific confernence "Modernization of educational system: world trends and national peculiarities": Conference Proceedings, February 23. Kaunas: Izdevnieciba "Baltija Publishing", 2018. 180 pages.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/8784-
dc.description.abstractВ сучасній педагогічній літературі представлено напрями і комплекс завдань та дій вчителя початкової школи, що спрямовані на створення педагогічно організованої системи умов здоровʼязбереження, проте, на нашу думку, поза увагою більшості науковців залишається реалізація питань організації здоров’язбережувального середовища початкової школи учнів з обмеженими можливостями, тоді як вони потребують особливої уваги в системі освітньої взаємодії початкової ланки освіти.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherVytautas Magnus Universityuk
dc.subjectінклюзивна освітаuk
dc.subjectздоров'язбережувальне середовищеuk
dc.subjectпочаткова школаuk
dc.titleРЕАЛІЗАЦІЯ ІДЕЙ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ В ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОМУ СЕРЕДОВИЩІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет фізичного виховання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Осадченко_Т.М._ТЕЗИ.pdf201,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.