Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8821
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМуковіз, Олексій Павлович-
dc.date.accessioned2018-07-10T13:34:03Z-
dc.date.available2018-07-10T13:34:03Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationУ навчально-методичному посібнику розглядається теорія та практика використання технологій дистанційного навчання в системі неперервної педагогічної освіти. Проаналізовано психолого-педагогічну та фахову літературу, уточнено зміст ключових понять дослідження. Вивчено вітчизняний та зарубіжний досвід організації дистанційного навчання у вищих навчальних закладах. Виокремлено і обґрунтовано педагогічні умови та моделі реалізації дистанційного навчання в педагогічних ЗВО. Описано дидактичні основи організації дистанційного навчання в системі неперервної освіти вчителів початкової школи. Наведено приклад роботи з дистанційним курсом створеного в Інформаційно-освітньому середовищі Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини (http://dls.udpu.org.ua – розроблене засобами LMS Moodle). Запропоновано вчителям початкової школи сайт системи неперервної освіти (http://sno.udpu.edu.ua) за допомогою якого можна здійснювати дистанційне навчання. Рекомендовано студентам під час вивчення навчальної дисципліни “Основи дистанційного навчання у початковій освіті”, а також всім тим, хто цікавиться проблемами дистанційного навчання.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/8821-
dc.description.abstractУ навчально-методичному посібнику розглядається теорія та практика використання технологій дистанційного навчання в системі неперервної педагогічної освіти. Проаналізовано психолого-педагогічну та фахову літературу, уточнено зміст ключових понять дослідження. Вивчено вітчизняний та зарубіжний досвід організації дистанційного навчання у вищих навчальних закладах. Виокремлено і обґрунтовано педагогічні умови та моделі реалізації дистанційного навчання в педагогічних ЗВО. Описано дидактичні основи організації дистанційного навчання в системі неперервної освіти вчителів початкової школи. Наведено приклад роботи з дистанційним курсом створеного в Інформаційно-освітньому середовищі Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини (http://dls.udpu.org.ua – розроблене засобами LMS Moodle). Запропоновано вчителям початкової школи сайт системи неперервної освіти (http://sno.udpu.edu.ua) за допомогою якого можна здійснювати дистанційне навчання. Рекомендовано студентам під час вивчення навчальної дисципліни “Основи дистанційного навчання у початковій освіті”, а також всім тим, хто цікавиться проблемами дистанційного навчання.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВізавіuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 378.018.43 (075.8);-
dc.subjectосвіта, освіта дорослих, продовжена освіта, подальша освіта, відновлювана освіта, перманентна освіта, освіта протягом життя, навчання протягом життя, неперервна освіта, дистанційна освіта, дистанційне навчання, технології дистанційного навчанняuk
dc.titleОснови дистанційного навчання у початковій освітіuk
dc.typeTutorialuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Муковіз_посібник.pdf599,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.