Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8823
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Безлюдний, Олександр Іванович | - |
dc.date.accessioned | 2018-07-11T11:34:53Z | - |
dc.date.available | 2018-07-11T11:34:53Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Безлюдний О.І. Професійно-особистісне самовизначення майбутніх учителів іноземних мов в умовах інформатизації вищої освіти // Вісник Черкаського університету. Серія «Педагогічні науки» — 2018. — № 3. — С. 13—18. | uk |
dc.identifier.issn | 2076-586Х | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/8823 | - |
dc.description.abstract | Систематизовано наукові підходи до тлумачення понять «інформатизація освіти» і «професіоналізм». З’ясовано, що поняття «професіоналізм» ототожнюється з різними його складниками: професійно важливі якості та здібності педагога, його ціннісні орієнтації й прагнення, професійна компетентність педагога, його індивідуально-психологічні якості та характеристики. Виявлено, що в умовах глобалізації та інформатизації вищої освіти майбутні вчителі іноземних мов повинні володіти відповідними професійними компетенціями, у тому числі, інформaційно-комунікаційними; уміти здійснювати пошук і підбір додаткової інформації для навчання, застосовуючи мережу Інтернет; надавати освітню інформацію з застосуванням різних комп’ютерних засобів; брати участь у роботі мережевих об’єднань педагогів, Інтернет-конференціях із метою підвищення свого професіоналізму. З’ясовано, що інформатизація вищої освіти надає нові можливості у вирішенні актуальних дидактичних завдань, у тому числі, підтримки студента в особистіснопрофесійному самовизначенні. Гуманістична цінність педагогічної підтримки полягає в її спрямованості на розвиток мотиваційно-смислової орієнтації майбутніх учителів іноземних мов та індивідуальний саморозвиток, що обумовлюють реалізацію особистісного потенціалу. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Бізнес-інноваційний центр Черкаського національного університету ім. Богдана Хмельницького | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК;373-057.177:008=161.2(045) | - |
dc.subject | професіоналізм | uk |
dc.subject | самовизначення | uk |
dc.subject | учитель | uk |
dc.subject | іноземна мова | uk |
dc.subject | інформатизація освіти | uk |
dc.subject | заклади вищої освіти | uk |
dc.subject | освітній процес | uk |
dc.subject | парадигма освіти | uk |
dc.title | Професійно-особистісне самовизначення майбутніх учителів іноземних мов в умовах інформатизації вищої освіти | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Безлюдний ОІ.pdf | 1,54 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.