Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8823
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБезлюдний, Олександр Іванович-
dc.date.accessioned2018-07-11T11:34:53Z-
dc.date.available2018-07-11T11:34:53Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationБезлюдний О.І. Професійно-особистісне самовизначення майбутніх учителів іноземних мов в умовах інформатизації вищої освіти // Вісник Черкаського університету. Серія «Педагогічні науки» — 2018. — № 3. — С. 13—18.uk
dc.identifier.issn2076-586Х-
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/8823-
dc.description.abstractСистематизовано наукові підходи до тлумачення понять «інформатизація освіти» і «професіоналізм». З’ясовано, що поняття «професіоналізм» ототожнюється з різними його складниками: професійно важливі якості та здібності педагога, його ціннісні орієнтації й прагнення, професійна компетентність педагога, його індивідуально-психологічні якості та характеристики. Виявлено, що в умовах глобалізації та інформатизації вищої освіти майбутні вчителі іноземних мов повинні володіти відповідними професійними компетенціями, у тому числі, інформaційно-комунікаційними; уміти здійснювати пошук і підбір додаткової інформації для навчання, застосовуючи мережу Інтернет; надавати освітню інформацію з застосуванням різних комп’ютерних засобів; брати участь у роботі мережевих об’єднань педагогів, Інтернет-конференціях із метою підвищення свого професіоналізму. З’ясовано, що інформатизація вищої освіти надає нові можливості у вирішенні актуальних дидактичних завдань, у тому числі, підтримки студента в особистіснопрофесійному самовизначенні. Гуманістична цінність педагогічної підтримки полягає в її спрямованості на розвиток мотиваційно-смислової орієнтації майбутніх учителів іноземних мов та індивідуальний саморозвиток, що обумовлюють реалізацію особистісного потенціалу.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherБізнес-інноваційний центр Черкаського національного університету ім. Богдана Хмельницькогоuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;373-057.177:008=161.2(045)-
dc.subjectпрофесіоналізмuk
dc.subjectсамовизначенняuk
dc.subjectучительuk
dc.subjectіноземна моваuk
dc.subjectінформатизація освітиuk
dc.subjectзаклади вищої освітиuk
dc.subjectосвітній процесuk
dc.subjectпарадигма освітиuk
dc.titleПрофесійно-особистісне самовизначення майбутніх учителів іноземних мов в умовах інформатизації вищої освітиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Безлюдний ОІ.pdf1,54 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.