Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/882
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДемченко, Ірина Іванівна-
dc.date.accessioned2013-11-04T12:44:13Z-
dc.date.available2013-11-04T12:44:13Z-
dc.date.issued2009-06-20-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/882-
dc.description.abstractУ статті з’ясовано суть провідних категорій творчості, актуалізовано принцип активності навчання й методу проектів, а також визначено такі чинники активізації складових творчої діяльності майбутнього вчителя образотворчого мистецтва в галузі мистецтва кераміки: самостійність, оригінальність, нестандартність, здатність установлювати нові зв’язки між відомими явищами; гнучкість у вирішенні пластичних завдань; швидкість генерування й зміни ідей.uk
dc.publisherНаукові записки Тернопільського національного педагогічного університету. Серія: Педагогічна. - Тернопіль: Видавничий відділ ТНПУ. - 2009. - №2. - С. 45-48.uk
dc.relation.ispartofseriesУДК 378.14;-
dc.subjectтворча діяльність, майбутній учитель образотворчого мистецтва, художня керамікаuk
dc.titleАКТИВІЗАЦІЯ ТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА В ГАЛУЗІ ХУДОЖНЬОЇ КЕРАМІКИuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
KERAMIKA_OM_staty.pdf253,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.