Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8832
Назва: | Виховне значення здоров’язбережувального освітнього середовища закладів вищої освіти |
Автори: | Совгіра, Світлана Василівна Гончаренко, Ганна Євдокимівна Душечкіна, Наталія Юріївна |
Ключові слова: | освітннє середовище психологічні та педагогічні ресурси спортивно-рекреаційні ресурси здоровий спосіб життя |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлюється освітня важливість навчальних закладів охорони здоров'я освітнього середовища вищої освіти в частині підготовки майбутніх фахівців до професійної діяльності. Виявлено різноманітні підходи до концепцій "навчального середовища", " здоров'язбережувального навколишнього середовища", "навчального середовища". Роз'яснено структуру оздоровчого навчального середовища, яка охоплює педагогічний склад, студентів, їх сімей, а також педагогічні системи базових навчальних закладів, що пояснюється всебічним розумінням здорового способу життя в єдності фізичні, психологічні, соціокультурні компоненти та цілісність навчального процесу. Важливість психолого-педагогічного, спортивно-оздоровчого та медико-фізичного здоров'я ресурсів збереження навчального середовища, спрямованого на вирішення проблем зміцнення фізичного здоров'я студентів (медична фізкультура); формування ціннісних поглядів, емоційного управління (психологічні та педагогічні ресурси) та виховання культури здоров'я, що здійснюється шляхом здійснення спортивно-оздоровчої діяльності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/8832 |
ISBN: | 978-83-950180-3-9 |
Розташовується у зібраннях: | Природничо-географічний факультет |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Виховне значення здоровя збережувального освітнього середовища закладів вищої освіти.pdf | ВИХОВНЕ ЗНАЧЕННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ | 4,67 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.