Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8869
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКирилюк, Ірина Миколаївна-
dc.date.accessioned2018-09-10T09:32:08Z-
dc.date.available2018-09-10T09:32:08Z-
dc.date.issued2018-09-10-
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/8869-
dc.description.abstractДосліджується один з важливих аспектів ефективного управління туризмом інноваційний підхід, який базується на логістиці. Формування позитивного іміджу туристичних підприємств можливе завдяки використанню сучасних інтегрованих маркетингових комунікацій та логістики, які дають змогу виділити та підкреслити винятковість турпродукту на сучасному конкурентному ринку.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectтуризмuk
dc.subjectлогістикаuk
dc.subjectінформаційна логістикаuk
dc.subjectлогістичні потокиuk
dc.titleЛогістичний аспект управління туристичними підприємствамиuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kyryliuk_logistuka.pdf1,95 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.