Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8889
Назва: СПОСОБИ ПСИХОЛОГІЧНОГО ВПЛИВУ РЕКЛАМИ
Автори: Шеленкова, Наталія Леонідівна
Ключові слова: вплив
реклама
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): Вплив реклами в добу інформаційного суспільства є дуже великим, а тому його дослідження варто почати з розгляду реклами як окремого виду комунікації, методу психологічного впливу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/8889
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
SPOSOBY`_PSY`XOLOGIChNOGO_VPLY`VU_REKLAMY`.pdf291,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.