Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8916
Назва: Створення здоров’язбережувального середовища початкової школи
Автори: Осадченко, Тетяна Михайлівна
Ключові слова: здоров’язбережувальне середовище
педагогічні умови
рівні здоров’язбережувальної компетентності
копінг-стратегії
емпіричне навчання
початкова школа
рефлексивний компонент
педагогічні умови
Дата публікації: 2016
Видавництво: ВПЦ "Візаві"
Бібліографічний опис: Осадченко Т. Створення здоров’язбережувального середовища початкової школи : практичний порадник / Тетяна Осадченко. – Умань : ВПЦ «Візаві», 2016. – 234с.
Серія/номер: УДК;(371.2+613)(076)
ББК;(74.589.83+51.28)я81
Короткий огляд (реферат): У практичному пораднику розкрито теоретичні, практичні та діагностичні аспекти створення здоров’язбережувального середовища початкової школи. Представлено напрями та зміст діяльності вчителя початкової школи зі створення здоров’язбережувального середовища. Обґрунтовано практичні поради щодо використання здоровʼязбережувальних технологій, засобів та форм у середовищі початкової ланки освіти. Розкрито методику дослідження стану сформованості здоров’язбережувальної компетентності вчителя початкової школи. Практичний порадник підготовлений з метою формування готовності вчителів, студентів вищих педагогічних навчальних закладів до створення здоров’язбережувального середовища початкової школи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/8916
Розташовується у зібраннях:Факультет фізичного виховання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Stvor_zdorovyazberezhuva.pdf2 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.