Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8919
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Муковіз, Олексій Павлович | - |
dc.date.accessioned | 2018-09-18T06:33:16Z | - |
dc.date.available | 2018-09-18T06:33:16Z | - |
dc.date.issued | 2018-04-27 | - |
dc.identifier.citation | Муковіз О. П. Теоретичні засади дистанційного навчання вчителів початкової школи та його організації як неперервного процесу / О. П. Муковіз // Неперервна педагогічна освіта в Україні: стан, проблеми, перспективи : матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет- конференції, (Умань, 27 квітня 2018 року). – Умань : ВПЦ «Візаві», 2018. – С. 49–51. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/8919 | - |
dc.description.abstract | Дистанційне навчання (ДН) у системі неперервної освіти вчителів початкової школи – це міждисциплінарна педагогічна категорія, яка характеризує ступінь індивідуалізованості, інтенсивності й контрольованості, підпорядкована цілям професійного розвитку самостійної пізнавальної діяльність педагогів засобами інформаційно-комунікаційних технологій за опосередкованої взаємодії (синхронної та асинхронної) з віддаленими один від одного учасниками навчального процесу під керівництвом викладача-тьютора. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Візаві | uk |
dc.subject | Дистанційне навчання | uk |
dc.title | Теоретичні засади дистанційного навчання вчителів початкової школи та його організації як неперервного процесу | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
tezis.pdf | 263,95 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.