Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8931
Назва: Сучасна система збуту продукції підприємств
Автори: Гарматюк, Олена Валентинівна
Ключові слова: збут
збутова діяльність
горизонтальна система збуту
вертикальна система збуту
Дата публікації: лип-2018
Видавництво: Інтелект ХХІ
Бібліографічний опис: Гарматюк, О. В. Сучасна система збуту продукції підприємств / О. В. Гарматюк //нтелект ХХІ. – 2018. – № 3. – С. 52–55.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена вивченню поняття збуту продукції, сучасної системи збуту, визначено роль збутової системи в діяльності підприємств. Розглянуто заходи для підвищення ефективності збуту продукції. Визначено сучасну систему збуту продукції, яка буде орієнтована на клієнта, включаючи в себе горизонтальну та вертикальну маркетингову систем збуту, також було наголошено, що збутова діяльність відіграє ключову роль в діяльності підприємства, за допомогою вибору ефективної системи збуту, можна вирішити ряд завдань, які стосуються результатів діяльності підприємства в цілому. В кінцевому підсумку зроблені висновки, що вибір оптимальної системи збуту залежить також від специфіки діяльності підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/8931
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
10.pdf376,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.