Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8949
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоломієць, Наталія Андріївна-
dc.date.accessioned2018-09-22T20:41:53Z-
dc.date.available2018-09-22T20:41:53Z-
dc.date.issued2018-09-22-
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/8949-
dc.description.abstractВ роботі систематизовано та проаналізовано погляди педагогів, психологів, дослідників щодо поняття взаємодії. Акцентовано увагу на особливостях, які виникають під час взаємодії суб’єктів освітнього процесу. На основі узагальнення підходів у психолого-педагогічній літературі уточнено сутність поняття «взаємодія», яка трактується як процес спільної комунікативної діяльності, який проявляється в обміні інформацією, в організації сумісних дій, у застосуванні індивідуальних внесків (надбань), спрямованих на розв’язання спільного питання, що має своїм результатом взаємозміни їхньої поведінки, діяльності, стосунків.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;37.013-
dc.subjectвзаємодіяuk
dc.subjectпедагогічна взаємодіяuk
dc.subjectінтерактивна взаємодіяuk
dc.subjectвикладанняuk
dc.subjectучінняuk
dc.subjectвзаємоактивністьuk
dc.subjectспілкуванняuk
dc.subjectінтеракціяuk
dc.titleТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПОНЯТТЯ «ВЗАЄМОДІЯ»uk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
TEORETYChNYI _ANALIZ_ PONIATTIA_ «VZAIEMODIIA».pdf226,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.