Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8966
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДобридень, Алла Володимирівна-
dc.date.accessioned2018-10-04T15:00:12Z-
dc.date.available2018-10-04T15:00:12Z-
dc.date.issued2018-10-04-
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/8966-
dc.description.abstractУ статті розглядаються основні аспекти розвитку творчого потенціалу майбутніх учителів початкової школи. Обґрунтовано та проаналізовано погляди зарубіжних та вітчизняних педагогів на поняття «творчість» та «педагогічна творчість». Розглядаються основні підходи до розуміння сутності педагогічної творчості у підготовці майбутнього вчителя початкової школи.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 378:373.3.011.3-051;-
dc.subjectТворчість, педагогічна творчість, підготовка майбутнього вчителя, початкова школа, педагогічна діяльність, учень.uk
dc.titleПЕДАГОГІЧНА ТВОРЧІСТЬ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Alla Dobryden.pdf350,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Alla Dobryden.pdf350,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Alla Dobryden.pdf350,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.