Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8968
Назва: | ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ |
Автори: | Добридень, Алла Володимирівна |
Ключові слова: | здоров’я, здоров’язбережувальна компетентція, компетентнісний підхід, учитель початкової школи, професійна підготовка. |
Дата публікації: | 4-жов-2018 |
Серія/номер: | УДК 378:373.3.011.3-051:613; |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто теоретичні аспекти до проблеми формування здоров’язбережувальної компетенції майбутніх учителів початкової школи в умовах модернізації системи вищої освіти. Проаналізовано сутність поняття «здоров’язбережувальна компетенція» в умовах компетентістного підходу. У статті окреслено, що здоров’язбережувальна компетентність майбутніх учителів початкової школи є якістю, яка формується на певному етапі діяльності, на основі індивідуально-психологічних якостей особистості та має ознаки інтегральності та системності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/8968 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Dobryden A.pdf | 282,52 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.