Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8972
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Муковіз, Олексій Павлович | - |
dc.contributor.author | Колос, Катерина Ростиславівна | - |
dc.contributor.author | Коломієць, Наталя Андріївна | - |
dc.date.accessioned | 2018-10-05T05:50:28Z | - |
dc.date.available | 2018-10-05T05:50:28Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Mukoviz O. P. Distance Learning of Future Primary School Teachers as a Prerequisite of Their Professional Development Throughout Life / Oleksii P. Mukoviz, Kateryna R. Kolos, Natalia A. Kolomiiets // Information Technologies and Learning Tools. – 2018. – Vol. 66. – № 4. – P. 42–53. – [Electronic resource]. – Mode of access : https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/2265 | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/8972 | - |
dc.description.abstract | У статті зазначено, що дистанційне навчання майбутнього вчителя початкової школи – це міждисциплінарна педагогічна категорія, яка характеризує ступінь індивідуалізованості, інтенсивності й контрольованості, підпорядкована цілям професійного розвитку самостійної пізнавальної діяльність педагогів засобами інформаційно-комунікаційних технологій за опосередкованої взаємодії (синхронної й асинхронної) з віддаленими один від одного учасниками навчального процесу під керівництвом викладача-тьютора. Встановлена доцільність і шляхи організації дистанційного навчання майбутнього вчителя початкової школи: формування у студентів бази теоретичних знань, умінь та навичок для освоєння й ефективного використання комп’ютерної техніки й інформаційно-комунікаційних технологій у професійній діяльності; основ інформаційної культури й інформаційно-комунікативної компетентності; створення підґрунтя для подальшого засвоєння педагогічних програмних засобів і технологій дистанційного навчання у галузі початкової освіти; упровадження електронних навчальних курсів «Сучасні інформаційні технології навчання» та «Основи дистанційного навчання в початковій освіті» (розроблені на LMS Moodle). Визначено готовність майбутнього вчителя початкової школи до дистанційного навчання у системі педагогічної освіти як інтегральну властивість особистості, що відображає цілісну взаємодію мотиваційно-ціннісного, когнітивного й операційного компонентів. Проведено експериментальне дослідження, результати якого засвідчили: упровадження зазначених дистанційних курсів в освітній процес експериментальних груп уможливило позитивну динаміку рівнів готовності вчителів початкової школи до розвитку власної професійно-педагогічної компетентності в умовах дистанційного навчання. В експериментальних групах майбутніх учителів початкової школи порівняно з контрольними спостережено підвищення показників високого рівня готовності до дистанційного навчання. | uk |
dc.language.iso | en | uk |
dc.publisher | Інститут інформаційних технологій і засобів навчання | uk |
dc.subject | майбутній учитель початкової школи; дистанційне навчання; інформаційно-комунікаційні технології; інформаційно-комунікаційна компетентність; готовність до дистанційного навчання | uk |
dc.title | Distance Learning of Future Primary School Teachers as a Prerequisite of Their Professional Development Throughout Life | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2265-10867-1-PB.pdf | 223,14 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.