Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8972
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМуковіз, Олексій Павлович-
dc.contributor.authorКолос, Катерина Ростиславівна-
dc.contributor.authorКоломієць, Наталя Андріївна-
dc.date.accessioned2018-10-05T05:50:28Z-
dc.date.available2018-10-05T05:50:28Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationMukoviz O. P. Distance Learning of Future Primary School Teachers as a Prerequisite of Their Professional Development Throughout Life / Oleksii P. Mukoviz, Kateryna R. Kolos, Natalia A. Kolomiiets // Information Technologies and Learning Tools. – 2018. – Vol. 66. – № 4. – P. 42–53. – [Electronic resource]. – Mode of access : https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/2265uk
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/8972-
dc.description.abstractУ статті зазначено, що дистанційне навчання майбутнього вчителя початкової школи – це міждисциплінарна педагогічна категорія, яка характеризує ступінь індивідуалізованості, інтенсивності й контрольованості, підпорядкована цілям професійного розвитку самостійної пізнавальної діяльність педагогів засобами інформаційно-комунікаційних технологій за опосередкованої взаємодії (синхронної й асинхронної) з віддаленими один від одного учасниками навчального процесу під керівництвом викладача-тьютора. Встановлена доцільність і шляхи організації дистанційного навчання майбутнього вчителя початкової школи: формування у студентів бази теоретичних знань, умінь та навичок для освоєння й ефективного використання комп’ютерної техніки й інформаційно-комунікаційних технологій у професійній діяльності; основ інформаційної культури й інформаційно-комунікативної компетентності; створення підґрунтя для подальшого засвоєння педагогічних програмних засобів і технологій дистанційного навчання у галузі початкової освіти; упровадження електронних навчальних курсів «Сучасні інформаційні технології навчання» та «Основи дистанційного навчання в початковій освіті» (розроблені на LMS Moodle). Визначено готовність майбутнього вчителя початкової школи до дистанційного навчання у системі педагогічної освіти як інтегральну властивість особистості, що відображає цілісну взаємодію мотиваційно-ціннісного, когнітивного й операційного компонентів. Проведено експериментальне дослідження, результати якого засвідчили: упровадження зазначених дистанційних курсів в освітній процес експериментальних груп уможливило позитивну динаміку рівнів готовності вчителів початкової школи до розвитку власної професійно-педагогічної компетентності в умовах дистанційного навчання. В експериментальних групах майбутніх учителів початкової школи порівняно з контрольними спостережено підвищення показників високого рівня готовності до дистанційного навчання.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherІнститут інформаційних технологій і засобів навчанняuk
dc.subjectмайбутній учитель початкової школи; дистанційне навчання; інформаційно-комунікаційні технології; інформаційно-комунікаційна компетентність; готовність до дистанційного навчанняuk
dc.titleDistance Learning of Future Primary School Teachers as a Prerequisite of Their Professional Development Throughout Lifeuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2265-10867-1-PB.pdf223,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.