Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8997
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБевзюк, Марина-
dc.date.accessioned2018-10-13T20:04:01Z-
dc.date.available2018-10-13T20:04:01Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationМОДЕРНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ: матеріали третьої Міжнародної науково-практичної конференції, м. Умань, 16–17 лютого 2018 року // FOLIA COMENIANA : Вісник Польсько-української науково-дослідницької лабораторії психодидактики імені Я. А. Коменського / гол. ред. Осадченко І. І. – Умань : ВПЦ «Візаві»., 2018. – 214 с.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/8997-
dc.description.abstractВ статті розкриваються передумови підготовки вчителів початкових класів до роботи з дітьми з особливими потребамиuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВПЦ «Візаві»uk
dc.subjectПідготовка вчителяuk
dc.subjectособливі потребиuk
dc.titleПЕРЕДУМОВИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО РОБОТИ З ДІТЬМИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ПЕРЕДУМОВИ ПІДГОТОВКИ .pdf307,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.