Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/900
Назва: ДО ПРОБЛЕМИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ
Автори: Демченко, Ірина Іванівна
Ключові слова: майбутній учитель початкових класів, інклюзивна освіта
Дата публікації: 22-вер-2012
Видавництво: Восьма Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Cучасний соціокультурний простір 2012" (20-22 вересня 2012 р.). – Режим доступу: http://intkonf.org.
Короткий огляд (реферат): Недостатня розробленість проблеми підготовки майбутніх учителів початкових класів до професійної діяльності на етапі започаткування інклюзивної освіти, а також потреба вищих навчальних закладів у теоретично обґрунтованій концепції та практично спрямованій моделі такої підготовки й зумовилюють актуальність висунутої проблеми.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/900
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
PIDGOT_VZIT_INKLUS_tesy.pdf84,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.