Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9009
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілошкурський, Микола Васильович-
dc.date.accessioned2018-10-19T06:32:42Z-
dc.date.available2018-10-19T06:32:42Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationБілошкурський, М. В. Тренди як механізм соціальної взаємодії / М. В. Білошкурський, Р. О. Кравченко // Менеджмент ХХІ століття:проблеми і перспективи : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Умань, 18-19 жовтня 2018 р. / Редкол.: Школьний О.О. (відп. ред.) та ін. – Умань : Видавничо-поліграфічний центр «Візаві», 2018. – С. 34–36.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9009-
dc.description.abstractПроведено аналіз явища тренду в менеджменті як механізму соціальної взаємодії між виробником і споживачем.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничо-поліграфічний центр «Візаві»uk
dc.relation.ispartofseriesУДК;338-
dc.subjectтрендиuk
dc.subjectвзаємодіяuk
dc.subjectтенденціїuk
dc.subjectконкурентuk
dc.subjectспоживачuk
dc.subjectефект боротьбиuk
dc.subjectінструментuk
dc.subjectбренд-менеджментuk
dc.subjectсамотрендuk
dc.subjectноваториuk
dc.titleТренди як механізм соціальної взаємодіїuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Biloshkurskyi_Kravchenko.pdf322,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.