Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/900
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Демченко, Ірина Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2013-11-04T14:37:40Z | - |
dc.date.available | 2013-11-04T14:37:40Z | - |
dc.date.issued | 2012-09-22 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/900 | - |
dc.description.abstract | Недостатня розробленість проблеми підготовки майбутніх учителів початкових класів до професійної діяльності на етапі започаткування інклюзивної освіти, а також потреба вищих навчальних закладів у теоретично обґрунтованій концепції та практично спрямованій моделі такої підготовки й зумовилюють актуальність висунутої проблеми. | uk |
dc.publisher | Восьма Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Cучасний соціокультурний простір 2012" (20-22 вересня 2012 р.). – Режим доступу: http://intkonf.org. | uk |
dc.subject | майбутній учитель початкових класів, інклюзивна освіта | uk |
dc.title | ДО ПРОБЛЕМИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
PIDGOT_VZIT_INKLUS_tesy.pdf | 84,22 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.