Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/900
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДемченко, Ірина Іванівна-
dc.date.accessioned2013-11-04T14:37:40Z-
dc.date.available2013-11-04T14:37:40Z-
dc.date.issued2012-09-22-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/900-
dc.description.abstractНедостатня розробленість проблеми підготовки майбутніх учителів початкових класів до професійної діяльності на етапі започаткування інклюзивної освіти, а також потреба вищих навчальних закладів у теоретично обґрунтованій концепції та практично спрямованій моделі такої підготовки й зумовилюють актуальність висунутої проблеми.uk
dc.publisherВосьма Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Cучасний соціокультурний простір 2012" (20-22 вересня 2012 р.). – Режим доступу: http://intkonf.org.uk
dc.subjectмайбутній учитель початкових класів, інклюзивна освітаuk
dc.titleДО ПРОБЛЕМИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
PIDGOT_VZIT_INKLUS_tesy.pdf84,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.