Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9048
Назва: Перспективи застосування інтернет-маркетингу на підприємствах
Автори: Богашко, Олександр Леонідович
Чвертко, Людмила Андріївна
Ключові слова: Інтернет
Інтернет-маркетинг
маркетингові дослідження
сайт
Інтернет-користувачі
Інтернет-технології
контент-маркетинг
конкурентна боротьба
Дата публікації: 5-жов-2018
Видавництво: ІВВ Луцького НТУ
Бібліографічний опис: Богашко О. Л. Перспективи застосування інтернет-маркетингу на підприємствах / О. Л. Богашко, Л. А. Чвертко // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (5 жовтня 2018 р). – Луцьк: ІВВ Луцького НТУ, 2018. – С. 48 – 51.
Серія/номер: УДК 658.8:004.67 (043.2);
Короткий огляд (реферат): Розвиток глобальної мережі Інтернет став поштовхом до створення Інтернет-маркетингу. Застосування його дає підприємствам ряд переваг, які допомагають підвищити конкурентоспроможність та покращити економічні показники. Нині, недослідженими залишаються певні аспекти Інтернет-маркетингу, але не зважаючи на це, а також на різні погляди щодо визначення суті Інтернет-маркетингу, можна зазначити, що Інтернет-маркетинг є комплексом усіх заходів, які дозволяють досліджувати й аналізувати потенційних покупців і специфічні ринки, проведення розподільної та комунікативної політики з використання сучасних Інтернет-технологій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9048
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Perspektyvy_zastosuvannia.pdf536,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.