Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/905
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Демченко, Ірина Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2013-11-04T17:16:20Z | - |
dc.date.available | 2013-11-04T17:16:20Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/905 | - |
dc.description.abstract | На сучасному етапі розвитку інклюзивної освіти, важливою є педагогічна спадщина видатного гуманіста В. Сухомлинського, у якій неоціненні скарби педагогічної мудрості мають величезну силу у формуванні нової філософії державної політики щодо дітей з особливостями психофізичного розвитку. | uk |
dc.publisher | Науковий поступ на зламі тисячоліття – 2012 : Матеріали VІІІ міжнародної науково-практичної конференції (27 квітня – 5 червня 2012 р.). – Прага: Publiscing House “Education and Science”, 2012. – С. 22–25. | uk |
dc.subject | В. Сухомлинський, психолого-педагогічна підтримка, інклюзивна освіта | uk |
dc.title | В. О. СУХОМЛИНСЬКИЙ ПРО ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНУ ПІДТРИМКУ ДІТЕЙ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
SUCHOMLYNSKIY_tesu.pdf | 102,75 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.