Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9087
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШевчук, Тетяна-
dc.contributor.authorХарченко, Надія Анатоліївна-
dc.date.accessioned2018-11-03T09:59:14Z-
dc.date.available2018-11-03T09:59:14Z-
dc.date.issued2018-11-03-
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9087-
dc.description.abstractУ спеціальній науковій літературі творчість найчастіше визначається як процес діяльності, наслідком якого є створення якісно нових матеріальних і духовних цінностей, які мають суспільну та особистісну значущість. Водночас творчість це здатність людини створювати з наявного матеріалу дійсності на основі пізнання закономірностей об'єктивного світу нову реальність, що задовольняє різноманітні суспільні та особистісні потреби.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 37(477) (06);-
dc.subjectмолодший школярuk
dc.subjectформування здібностейuk
dc.subjectтворчі здібностіuk
dc.subjectГ.Баллuk
dc.subjectтворчістьuk
dc.titleФормування творчих здібностей молодших школярів у науковій спадщині Г.Баллаuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kharchenko N.pdf285,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.