Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9090
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Харченко, Надія Анатоліївна | - |
dc.contributor.author | Шевчук, Тетяна Петрівна | - |
dc.date.accessioned | 2018-11-03T10:39:51Z | - |
dc.date.available | 2018-11-03T10:39:51Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9090 | - |
dc.description.abstract | Проблема розвитку творчих здібностей тісно пов’язана із формуванням ціннісного розвитку особистості. Творчі здібності посідають важливе місце в розвитку дитячої творчості починаючи з перших років життя людини. Вони акумулюють творчу енергію дитини, є стимулом, засобом і показником максимальної реалізації нею своїх природних можливостей. З психологічної точки зору молодший шкільний вік є сприятливим періодом для розвитку творчих здібностей тому, що в цьому віці дитина вперше переживає суб'єктивну новизну продукту діяльності, що є стимулом для творчої активності. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 159.98-048.88]-05(06); | - |
dc.subject | інтерактивні методи | uk |
dc.subject | здібності | uk |
dc.subject | розвиток творчих здібностей | uk |
dc.subject | школярі | uk |
dc.subject | молодші школярі | uk |
dc.title | Інтерактивні методи у розвитку творчих здібностей молодших школярів. | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Харченко,Шевчук1.pdf | 363,65 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.