Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9090
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХарченко, Надія Анатоліївна-
dc.contributor.authorШевчук, Тетяна Петрівна-
dc.date.accessioned2018-11-03T10:39:51Z-
dc.date.available2018-11-03T10:39:51Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9090-
dc.description.abstractПроблема розвитку творчих здібностей тісно пов’язана із формуванням ціннісного розвитку особистості. Творчі здібності посідають важливе місце в розвитку дитячої творчості починаючи з перших років життя людини. Вони акумулюють творчу енергію дитини, є стимулом, засобом і показником максимальної реалізації нею своїх природних можливостей. З психологічної точки зору молодший шкільний вік є сприятливим періодом для розвитку творчих здібностей тому, що в цьому віці дитина вперше переживає суб'єктивну новизну продукту діяльності, що є стимулом для творчої активності.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 159.98-048.88]-05(06);-
dc.subjectінтерактивні методиuk
dc.subjectздібностіuk
dc.subjectрозвиток творчих здібностейuk
dc.subjectшколяріuk
dc.subjectмолодші школяріuk
dc.titleІнтерактивні методи у розвитку творчих здібностей молодших школярів.uk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Харченко,Шевчук1.pdf363,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.