Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9100
Назва: | ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО ТАКТУ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ |
Автори: | Добридень, Алла Володимирівна |
Ключові слова: | Педагогічний процес, тактовність, педагогічний такт, учитель початкової школи |
Дата публікації: | 4-лис-2018 |
Короткий огляд (реферат): | У роботі розглядається педагогічний такт як специфічний інструмент впливу, що вимагає наявності професійних педагогічних якостей: майстерності, творчого потенціалу, моральних почуттів майбутнього вчителя початкової школи. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9100 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Добридень А.В._тези.pdf | 239,17 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.