Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9100
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДобридень, Алла Володимирівна-
dc.date.accessioned2018-11-04T07:24:24Z-
dc.date.available2018-11-04T07:24:24Z-
dc.date.issued2018-11-04-
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9100-
dc.description.abstractУ роботі розглядається педагогічний такт як специфічний інструмент впливу, що вимагає наявності професійних педагогічних якостей: майстерності, творчого потенціалу, моральних почуттів майбутнього вчителя початкової школи.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectПедагогічний процес, тактовність, педагогічний такт, учитель початкової школиuk
dc.titleПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО ТАКТУ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Добридень А.В._тези.pdf239,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.