Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9102
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДобридень, Алла Володимирівна-
dc.date.accessioned2018-11-04T08:07:33Z-
dc.date.available2018-11-04T08:07:33Z-
dc.date.issued2018-11-04-
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9102-
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемі формування творчої особистості учнівської молоді з використанням сучасних форм виховної роботи у навчальний та позанавчальний час. Метою статті є розкриття сучасних форм виховної роботи вчителя та їх вплив на формування гармонійно розвиненої особистості школяра. Розглядається поняття творчої особистості учня, що є орієнтиром змісту сучасної освіти. Проаналізовано основні форми виховної роботи вчителя та розкрито класифікацію сучасних форм виховної роботи в школі, а саме: масові, групові, індивідуальні та їх вплив на формування гармонійно розвиненої особистості школяра.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 37.017;-
dc.subjectВиховання, творчість, особистість учня, вчитель, позанавчальна діяльність, форми виховної роботиuk
dc.titleРОЗВИТОК ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ УЧНЯ У ПРОЦЕСІ ВИХОВНОЇ РОБОТИ ПЕДАГОГАuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Добридень Алла_стаття.pdf312,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.