Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9119
Назва: РЕЗУЛьТАТИ ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ ПРЕДМЕТНО-МОВНОГО ІНТЕГРОВАНОГО НАВЧАННЯ У КАНАДСьКИХ ШКОЛАХ
Автори: Павлюк, Вікторія Ігорівна
Ключові слова: Двомовна освіта
франкомовні студенти
Дата публікації: 2018
Видавництво: Київ
Бібліографічний опис: Павлюк В. Результати використання методу предметно-мовного інтегрованого навчання / В. Павлюк // Наукова молодь-2017: матеріали V Всеукраїнської науково- практичної конференції (14 грудня 2017 року, м. Київ). – Київ, 2017.-С 62-64
Короткий огляд (реферат): Двомовна освіта набуває особливого значення в усьому світі. Зокрема, у Канаді існують двомовні програми, нокшталт програмі занурення у вивчення французької мови в якості другої мови в початкових і середніх школах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9119
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
REZUL`TATY` VY`KORY`STANNYa METODU PREDMETNO-MOVNOGO.pdf84,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.