Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9152
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШумаєва, Світлана Петрівна-
dc.date.accessioned2018-11-08T10:31:01Z-
dc.date.available2018-11-08T10:31:01Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationматеріали Міжнародної науково-практичної Інтернет-«Трансформаційні процеси в освіті та медицині: вітчизняний та зарубіжний контекст»uk
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9152-
dc.description.abstractНаведено основних учасників навчального процесу інклюзивної освіти, означено їх принципові обовязки та завданняuk
dc.language.isoukuk
dc.subjectдіти з особливими освітніми потребамиuk
dc.subjectінклюзивна освіта-
dc.subjectучасники навчального процесу-
dc.titleSpivpratsya uchasnykiv navchalnogo protsessy shcho do organizatsiyi inkluzivnoyi osvity (americanskiy dosvid)uk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
shumayeva_tezy.pdf194,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.