Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9152
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шумаєва, Світлана Петрівна | - |
dc.date.accessioned | 2018-11-08T10:31:01Z | - |
dc.date.available | 2018-11-08T10:31:01Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | матеріали Міжнародної науково-практичної Інтернет-«Трансформаційні процеси в освіті та медицині: вітчизняний та зарубіжний контекст» | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9152 | - |
dc.description.abstract | Наведено основних учасників навчального процесу інклюзивної освіти, означено їх принципові обовязки та завдання | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | діти з особливими освітніми потребами | uk |
dc.subject | інклюзивна освіта | - |
dc.subject | учасники навчального процесу | - |
dc.title | Spivpratsya uchasnykiv navchalnogo protsessy shcho do organizatsiyi inkluzivnoyi osvity (americanskiy dosvid) | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
shumayeva_tezy.pdf | 194,79 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.