Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9213
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМоргай, Лілія Анатоліївна-
dc.date.accessioned2018-11-13T21:32:41Z-
dc.date.available2018-11-13T21:32:41Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9213-
dc.description.abstractУ праці висвітлений матеріа, який охарактеризовує авторське бачення викладу рідної історії видатного педагога, історика і громадського діяча України – Никифора Яковича Григоріїва. Своє бачення щодо навчання дітей рідній історії педагог виклав у таких працях як: «Про навчання дітей рідній історії (1917 р.) та «Історія України в народних думах та піснях (1918 р.)». Педагог наголошував: «Людина лиш тоді стає певним активним не мертвим членом нації, коли досконало знає, хто вона і з якого вона роду, коли дійсно знає його історичну долю, його колію в історичному житті, його продовжену національну вдачу, здібності, хист… знає й виразно відчуває ті прикмети, що відзначають його як окрему націю. Коли знає, що в того народу є вічною цінною, характерною і що тимчасово поверхневого. Коли розуміє, чому саме цей народ має такі-то риси національного обличчя, а не інакше; коли безпосередньо не тільки відчуває всіма фібрами душі, а й впевнено, щохвилини розуміє свою органічно-психологічну належність до своєї нації, а не до іншої».uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectН. Григоріїв, освіта, педагогічна спадщина, нація, держава, культура.uk
dc.titleБачення викладання рідної історії в педагогічній спадщині Н.Я. Григоріїваuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
тези (2).pdf292,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.