Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9221
Назва: ВИКОРИСТАННЯ ГУМОРУ У НАВЧАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ: АРГУМЕНТИ “ЗА” І “ПРОТИ”
Автори: Прокоф'єв, Геннадій Леонідович
Ключові слова: гумор, комунікативна компетенція, оптимізація навчального клімату, види гумору, показники оцінки використання гумору, переваги використання гумору, причини відмови від використання гумору
Дата публікації: 2018
Видавництво: ФОП Новожилов С. В.
Бібліографічний опис: Використання гумору у навчанні іноземної мови: аргументи «за» та «проти» // «Теоретико-методичні засади вивчення англійської мови (партнерство школи і університету)», 30 березня 2018 р. : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції. – Умань: ФОП Новожилов С. В., 2018. – С. 200-204.
Короткий огляд (реферат): Розуміння та використання гумору під час навчання англійської мови як іноземної (EFL) або другої (ESL) передбачають значні зусилля з боку студентів. Гумор є унікальним джерелом автентичного лінгвістичного, соціологічного та культурологічного матеріалу, стимулом до творчого оволодіння мовою. За спостереженнями дослідників у галузі соціолінгвістики, використання гумору є своєрідною протидією монотонним, нечутливим до культурних особливостей і, навіть, загрозливим для особливості студента методам навчання
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9221
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
VУKORYSTANNІА НUMORU.pdf245,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.