Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9254
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Деркач Світлана | - |
dc.date.accessioned | 2018-11-15T13:40:08Z | - |
dc.date.available | 2018-11-15T13:40:08Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Derkach S. THEORETICAL ASPECTS OF GROUP WORKING | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9254 | - |
dc.description.abstract | dividing students into small groups seems to provide an opportunity for students to become more actively engaged in learning and for teachers to monitor students progress better and properly, assess progress through questioning, discussions, and checking workbook exercises and quizzes geared for the particular group. | uk |
dc.language.iso | en | uk |
dc.subject | GROUP WORKING | uk |
dc.subject | active learning | - |
dc.title | THEORETICAL ASPECTS OF GROUP WORKING | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Tezy Zhytomyr.pdf | 150,22 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.