Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9278
Назва: Банківський маркетинг: сутність, особливості та принципи
Автори: Станіславчук, Наталія Олексіївна
Ключові слова: маркетинг
банк
аналіз
маркетингові дослідження
Дата публікації: 5-жов-2018
Видавництво: м. Луцьк, Луцький національний технічний університет.
Бібліографічний опис: 4. Станіславчук Н.О. Банківський маркетинг: сутність, особливості та принципи / Н.О. Станіславчук // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, 5 жовтня 2018 року, м. Луцьк, Луцький національний технічний університет. С.399-401.
Короткий огляд (реферат): Досвід розвинутих країн з ринковою економікою свідчить, що найбільш ефективним методом управління виробництвом і реалізацією товарів та послуг є маркетинг. Банківські установи виробляють і реалізують специфічний товар - банківські послуги і отримують свій прибуток. Основу маркетингової діяльності банку становить аналіз його ринкових можливостей, який передбачає проведення маркетингових досліджень з метою визначення місця на ринку позичкового капіталу
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9278
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
bank_market_2018_1.pdf1,22 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.