Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9278
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтаніславчук, Наталія Олексіївна-
dc.date.accessioned2018-11-16T14:58:49Z-
dc.date.available2018-11-16T14:58:49Z-
dc.date.issued2018-10-05-
dc.identifier.citation4. Станіславчук Н.О. Банківський маркетинг: сутність, особливості та принципи / Н.О. Станіславчук // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, 5 жовтня 2018 року, м. Луцьк, Луцький національний технічний університет. С.399-401.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9278-
dc.description.abstractДосвід розвинутих країн з ринковою економікою свідчить, що найбільш ефективним методом управління виробництвом і реалізацією товарів та послуг є маркетинг. Банківські установи виробляють і реалізують специфічний товар - банківські послуги і отримують свій прибуток. Основу маркетингової діяльності банку становить аналіз його ринкових можливостей, який передбачає проведення маркетингових досліджень з метою визначення місця на ринку позичкового капіталуuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherм. Луцьк, Луцький національний технічний університет.uk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectбанкuk
dc.subjectаналізuk
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk
dc.titleБанківський маркетинг: сутність, особливості та принципиuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
bank_market_2018_1.pdf1,22 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.