Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9286
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Валюк, Вікторія Федорівна | - |
dc.date.accessioned | 2018-11-16T18:49:19Z | - |
dc.date.available | 2018-11-16T18:49:19Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Валюк В.Ф. Організація навчально-виховного процесу в класах хіміко-біологічного профілю / В.Ф. Валюк// Science, research, development. Pedagogy. Zbior artykuiow naukowych recenzowanych. Monografia pokonferencyjna. – Warszawa. – 2018. – 184str. (Р. 162-165) | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9286 | - |
dc.description.abstract | Профільне навчання є одним з ефективних засобів підвищення якості освіти, розвитку здібностей, нахилів, інтересів школярів та індивідуальних можливостей; активності їхньої пізнавальної діяльності. Профільне вивчення хімії передбачає допомогу майбутнім випускникам школи закласти основи власної успішної кар’єри. Це завдання не є новим для системи освіти, тому відправним моментом розуміння сьогоднішньої проблеми є особливості цільових установок, підбір методів і засобів для їх досягнення, особливості перебігу цього процесу. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | навчально-виховний процес | uk |
dc.subject | старша профільна школа | uk |
dc.subject | форми та методи організації навчально-виховного процесу | uk |
dc.subject | хімічна освіта | uk |
dc.title | ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В КЛАСАХ ХІМІКО-БІОЛОГІЧНОГО ПРОФІЛЮ | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Природничо-географічний факультет |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Science, research, development. Pedagogy 2018.pdf | 366,48 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.