Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9286
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВалюк, Вікторія Федорівна-
dc.date.accessioned2018-11-16T18:49:19Z-
dc.date.available2018-11-16T18:49:19Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationВалюк В.Ф. Організація навчально-виховного процесу в класах хіміко-біологічного профілю / В.Ф. Валюк// Science, research, development. Pedagogy. Zbior artykuiow naukowych recenzowanych. Monografia pokonferencyjna. – Warszawa. – 2018. – 184str. (Р. 162-165)uk
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9286-
dc.description.abstractПрофільне навчання є одним з ефективних засобів підвищення якості освіти, розвитку здібностей, нахилів, інтересів школярів та індивідуальних можливостей; активності їхньої пізнавальної діяльності. Профільне вивчення хімії передбачає допомогу майбутнім випускникам школи закласти основи власної успішної кар’єри. Це завдання не є новим для системи освіти, тому відправним моментом розуміння сьогоднішньої проблеми є особливості цільових установок, підбір методів і засобів для їх досягнення, особливості перебігу цього процесу.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectнавчально-виховний процесuk
dc.subjectстарша профільна школаuk
dc.subjectформи та методи організації навчально-виховного процесуuk
dc.subjectхімічна освітаuk
dc.titleОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В КЛАСАХ ХІМІКО-БІОЛОГІЧНОГО ПРОФІЛЮuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Природничо-географічний факультет

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Science, research, development. Pedagogy 2018.pdf366,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.