Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9325
Назва: Педагогіка партнерства та її реалізація в творчій спадщині В.Сухомлинського
Автори: Білецька, Ірина Олександрівна
Ключові слова: В. Сухомлинський
педагогіка партнерства
суб’єкти виховання
сім’я
школа
громада
освітній процес
педагогічна спадщина
результат
гуманний підхід
Дата публікації: 2018
Видавництво: Кропивницький: «КОД»
Бібліографічний опис: Білецька І. О., Коберник О. М. Педагогіка партнерства та її реалізація в творчій спадщині В.Сухомлинського / І. О. Білецька, О. М. Коберник // Наукові записки. – Випуск 171. – Серія: Педагогічні науки. – Кропивницький : «КОД», 2018. – С. 34–39.
Серія/номер: УДК 37.013:37(477)(092);
Короткий огляд (реферат): Педагогіка партнерства набуває важливого значення як вектор гуманного і творчого підходу до кожного учасника освітнього процесу. У статті розкрито сутність та шляхи реалізації педагогіки партнерства у педагогічній спадщині видатного педагога, дослідника й ученого В. Сухомлинського, який неодноразово у своїх працях стверджував, що педагогіка партнерства бачить в учневі добровільного і зацікавленого соратника, однодумця, рівноправного учасника педагогічного процесу, турботливого і відповідального за його результати.
Опис: Збірник зареєстровано в міжнародних наукометричних базах Copernicus і Google Scholar.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9325
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pedagogika_partnerstva_u_spadshchyni_Sukhomlynskogo.pdf568,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.