Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9340
Назва: WHAT IS ‘TASK-BASED LEARNING APPROACH’?
Інші назви: Що означає підхід до вивчення англійської мови на основі вирішення завдань?
Автори: Свиридюк, Ольга Володимирівна
Ключові слова: foreign languages
education
approach
task-based
adult education
learning
teaching
Дата публікації: 2018
Видавництво: Bălţi
Бібліографічний опис: Svyrydiuk O. What is Task-based Approach / Olha Svyrydiuk // Inspiring Professional Excellence in Teaching Languages: materials of IV International spring symposium proceedings (16th-17th March 2018, Bălţi). – Pp. 201 – 208.
Короткий огляд (реферат): What is Task-based Learning Approach? Task-based Learning is a different way to teach languages. It can help the students by placing his/her in a situation as in the real world. A situation where oral communication is essential for doing specific task. Task-based Learning has the advantage of getting the student to use his/her skills at his/her current level. To help develop language through its use. This article aims to present key principals of TBL, the advantages of using it. It gives a clear explanation of ‘Task-based Learning’ structure and some recommendations to use it while teaching English to adults.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9340
ISSN: 978-9975-3225-4-6
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
what_is_task-based_approach.pdf100,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.