Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9361
Назва: Особливості шкільної дисципліни в педагогічній творчості (доктрині) В. Сиповського
Автори: Хрипун, Дар'я Миколаївна
Ключові слова: шкільна дисципліна
рухливі ігри
Дата публікації: 2015
Видавництво: Психолого-педагогічні проблеми сільської школи: збірник наукових праць Уманського державного університету імені Павла Тичини
Бібліографічний опис: Хрипун Д. Особливості шкільної дисципліни в педагогічній творчості (доктрині) В. Сиповського / Дар’я Хрипун // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи: збірник наукових праць Уманського державного університету імені Павла Тичини. / [ред. кол.: Безлюдний О. І. (гол. ред.) та інші]. – Умань: ФОП Жовтий О. О., 2015. – Вип. 52. – С. 261–267.
Серія/номер: УДК;37(477)(092)
Короткий огляд (реферат): у статті з'ясовано сутність поняття "шкільна дисципліна", досліджено, що вихователь насамперед має розуміти дитячий світ, дбати не про дисципліну, як таку, а про правильний виховний вплив на школяра.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9361
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dyscyplina.pdf270,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.