Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9361
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХрипун, Дар'я Миколаївна-
dc.date.accessioned2018-11-22T14:01:29Z-
dc.date.available2018-11-22T14:01:29Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationХрипун Д. Особливості шкільної дисципліни в педагогічній творчості (доктрині) В. Сиповського / Дар’я Хрипун // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи: збірник наукових праць Уманського державного університету імені Павла Тичини. / [ред. кол.: Безлюдний О. І. (гол. ред.) та інші]. – Умань: ФОП Жовтий О. О., 2015. – Вип. 52. – С. 261–267.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9361-
dc.description.abstractу статті з'ясовано сутність поняття "шкільна дисципліна", досліджено, що вихователь насамперед має розуміти дитячий світ, дбати не про дисципліну, як таку, а про правильний виховний вплив на школяра.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherПсихолого-педагогічні проблеми сільської школи: збірник наукових праць Уманського державного університету імені Павла Тичиниuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;37(477)(092)-
dc.subjectшкільна дисциплінаuk
dc.subjectрухливі ігриuk
dc.titleОсобливості шкільної дисципліни в педагогічній творчості (доктрині) В. Сиповськогоuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dyscyplina.pdf270,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.