Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9377
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБіленька, Юлія Олександрівна-
dc.contributor.authorКоломієць, Мальвіна Миколаївна-
dc.date.accessioned2018-11-22T18:46:59Z-
dc.date.available2018-11-22T18:46:59Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.issn2304-5809-
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9377-
dc.description.abstractУ статті представлено інтерактивний метод мозкового штурм, як одну з найефективніших стратегій для генерації ідей на задану тему. Автори описують етапи мозкового штурму. У статті подаються поради вчителю для ефективної організації та застосування цього методу під час різних етапів уроку. Увага авторів зосереджена на перевагах такого виду діяльності. Також, у статті, згадується про теорію Алекса Осборна та зв'язок мозкового штурму із процесом розвитку творчого мислення.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesUDC;372.881.111.1-
dc.subjectмозковий штурмuk
dc.subjectвирішення проблемuk
dc.subjectінтерактивні методиuk
dc.subjectгенерування ідейuk
dc.subjectтворче мисленняuk
dc.titleThe brainstorming session as one of the effective interactive methods of teaching Englishuk
dc.title.alternativeМозковий штурм як один із ефективних методів навчання англійської мовиuk
dc.title.alternativeМозковой штурм как один из эффективных методов изучения английского языкаuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mozkovyi shturm.pdf699,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.