Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9418
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДячук, Павло Вікторович-
dc.contributor.authorПерфільєва, Людмила Павлівна-
dc.contributor.authorБабенко, Леся-
dc.date.accessioned2018-11-23T15:36:32Z-
dc.date.available2018-11-23T15:36:32Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9418-
dc.description.abstractУ статті використана технологія побудови лекції з природознавства на основі європейського досвіду "Продвинутої лекції", розкривається технологія активізації критичного мислення майбутніх викладачівuk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 37(477+575.4)(06);-
dc.subjectЄвропейська педагогічна технологіяuk
dc.subjectінтерактивне навчання-
dc.subjectкритичне мислення-
dc.titleВикористання Європейської педагогічної технології для розвитку критичного мислення студентів при викладанні предмету природознавстваuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дячук, Бабенко_стаття Турк.pdf499,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.