Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9423
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЮрченко, Оксана Володимирівна-
dc.date.accessioned2018-11-24T11:39:24Z-
dc.date.available2018-11-24T11:39:24Z-
dc.date.issued2018-11-24-
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9423-
dc.description.abstractДана стаття присвячена проблемі соціального інтелекту як чиннику майбутнього вчителя початкової школи у формуванні соціальної компетентності молодших школярів. Встановлено, що проблема соціального інтелекту останнім часом привертає велику увагу сучасних та зарубіжних дослідників. З’ясовано, що сформований соціальний інтелект учителя початкової школи дає йому можливість прогнозувати поведінку суб’єктів освітньої взаємодії, ефективно обирати і використовувати методи та технології їх соціальної підтримки, створювати умови для соціальної активності школярів тощо. Визначено основні функції соціального інтелекту, що допомагають в подальшій професійній діяльності майбутньому вчителю початкової школи.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectсоціальний інтелект, майбутній вчитель початкової школи, формування соціальної компетентності, професійна підготовка майбутнього фахівця.uk
dc.titleСОЦІАЛЬНИЙ ІНТЕЛЕКТ ЯК ЧИННИК МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У ФОРМУВАННІ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_Юрченко О.В..pdf423,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.