Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/943
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГончарук, Валентина Анатоліївна-
dc.date.accessioned2013-11-04T20:48:38Z-
dc.date.available2013-11-04T20:48:38Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationГончарук В. А. Сучасні вимоги до викладача ВНЗ в умовах впровадження кредитно-модульної системи / В.А. Гончарук // Лінгвістика. Комунікація. Освіта: матеріали ІV Всеукр. наук.-практ. конф. (Луганськ, 17-18 березня 2011 р.) – Луганськ: Вид-в ЛДІКМ, 2011. – С. 157-161.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/943-
dc.description.abstractОхарактеризовано нові вимоги до викладачів ВНЗ в умовах кредитно-модульної системи навчання. Болонський процес пропагує вихід на новий рівень інтеграції науки і педагогічної освіти, що виявляється у потребі постійно оновлювати знання, вміти навчатися протягом життя.uk
dc.relation.ispartofseriesУДК 378. 12;-
dc.subjectПідготовка спеціалістівuk
dc.subjectмобільність викладачівuk
dc.subjectінновації в освітньому процесіuk
dc.subjectкредитно-модульна система організації навчанняuk
dc.titleСучасні вимоги до викладача ВНЗ в умовах впровадження кредитно-модульної системиuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Suchasni vy`mogy` do vy`kladacha VNZ v umovax vprovadzhennya kredy`tno-modul`noyi sy`stemy`.pdf68,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.