Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9454
Назва: Етнокультурна компетентність майбутнього вчителя-філолога: сутність і головні складові
Автори: Гончарук, Валентина Анатоліївна
Ключові слова: підготовка вчителя-філолога
національний компонент
етнокультура
етнокультурна компетентність
етнокультурне виховання
етнокультурний простір
культурологічна компетентність
українознавчий культурологічний напрям
Дата публікації: лип-2018
Видавництво: Izdevnieciba Baltija Publishing
Бібліографічний опис: Гончарук В.А. Етнокультурна компетентність майбутнього вчителя-філолога: сутність і головні складові.International Multidisciplinary Conference «Key Issues of Education and Sciences: Development Prospects for Ukraine and Poland» Stalowa Wola, Republic of Poland, 20-21 July 2018. Volume 4. Stalowa Wola: Izdevnieciba Baltija Publishing, 2018. P. 121-124.
Серія/номер: УДК;377.134:004
Короткий огляд (реферат): Особливістю етнокультурного виховання є багатоаспектність його змісту, що дає змогу досліджувати проблеми етнокультурного характеру в комплексі навчальних гуманітарних дисциплін. Молодій людині слід оволодіти здатністю аналізувати й оцінювати досягнення національної культури, орієнтуватися в етнокультурному просторі нації, усвідомлювати національні духовно-моральні основи людського життя. Таке молоде покоління українців зможе підготувати вчитель-філолог, у якого будуть сформовані необхідні для цього професійні компетентності, і, в першу чергу, етнокультурна компетентність.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9454
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Etnokul`turna kompetentnist` majbutn`ogo vchy`telya-filologa sutnist` i golovni skladovi.pdf225,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.